הקפאות וביטול מנויים
הקפאות מנוי
-
ניתן להקפיא מנוי למינימום של 14 ימים ברצף בכל הקפאה.
-
אין אפשרות לבצע הקפאה רטרואקטיבית (לא ניתן לדווח בדיעבד).
-
כל בקשת הקפאה חייבת להיעשות באמצעות טופס הקפאה בלבד – לא ניתן לבצע הקפאה דרך הטלפון או בדלפק.
-
מנוי חודשי אינו ניתן להקפאה.
-
זכאות לימי הקפאה מצטברים לפי סוג המנוי:
-
מנוי שנתי – עד 6 חודשי הקפאה.
-
מנוי חצי שנתי – עד 3 חודשי הקפאה.
-
מנוי לשלושה חודשים – עד 4 שבועות הקפאה.
-
-
במקרה של צורך בהקפאת המנוי עקב מצב רפואי, ההקפאה לא תיחשב במסגרת המכסה הכללית, ויש לצרף אישור מרופא מומחה המאשר חוסר יכולת לעסוק בפעילות ספורטיבית.
תקנון מנויים וביטולים :(
-
לקוחות המעוניינים לבטל את המנוי יכולים לעשות זאת בכל עת, כאשר הביטול ייכנס לתוקף בתחילת החודש הבא למועד הביטול – כאשר "חודש" מוגדר לפי מחזור החיוב האישי של הלקוח, כלומר, לפי תאריך תחילת המנוי ולא לפי חודש קלנדרי.
-
על מנת לבטל את המנוי, יש למלא את טופס ביטול המנוי המצורף בתחתית מסמך זה ולשלוח אותו בהתאם להנחיות הרשומות בו.
-
לקוחות שיבטלו את המנוי יהיו זכאים להחזר כספי בהתאם ליתרת החודשים שלא נוצלו.
החישוב יתבצע כך:-
מסכום המנוי הכולל ששולם ינוכה הסכום עבור החודשים שנוצלו בפועל.
-
חישוב ערך החודש יתבצע לפי מחיר מנוי חודשי.
-
במידה והלקוח השתמש ביותר מ-3 חודשים, יחושב ערך החודשים שנוצלו לפי מחיר לחודש במנוי שלושה חודשים.
-
במידה והלקוח השתמש ביותר מ-6 חודשים, יחושב ערך החודשים שנוצלו לפי מחיר לחודש במנוי חצי שנתי.
-
-
החזר כספי לא יינתן בגין חודשים שכבר נוצלו, גם אם נוצלו חלקית.