top of page

הקפאות וביטול מנויים

הקפאות מנוי

  • ניתן להקפיא מנוי למינימום של 14 ימים ברצף בכל הקפאה.

  • אין אפשרות לבצע הקפאה רטרואקטיבית (לא ניתן לדווח בדיעבד).

  • כל בקשת הקפאה חייבת להיעשות באמצעות טופס הקפאה בלבד – לא ניתן לבצע הקפאה דרך הטלפון או בדלפק.

  • מנוי חודשי אינו ניתן להקפאה.

  • זכאות לימי הקפאה מצטברים לפי סוג המנוי:

    • מנוי שנתי – עד 6 חודשי הקפאה.

    • מנוי חצי שנתי – עד 3 חודשי הקפאה.

    • מנוי לשלושה חודשים – עד 4 שבועות הקפאה.

  • במקרה של צורך בהקפאת המנוי עקב מצב רפואי, ההקפאה לא תיחשב במסגרת המכסה הכללית, ויש לצרף אישור מרופא מומחה המאשר חוסר יכולת לעסוק בפעילות ספורטיבית.

תקנון מנויים וביטולים :(

  • לקוחות המעוניינים לבטל את המנוי יכולים לעשות זאת בכל עת, כאשר הביטול ייכנס לתוקף בתחילת החודש הבא למועד הביטול – כאשר "חודש" מוגדר לפי מחזור החיוב האישי של הלקוח, כלומר, לפי תאריך תחילת המנוי ולא לפי חודש קלנדרי.​

  • על מנת לבטל את המנוי, יש למלא את טופס ביטול המנוי המצורף בתחתית מסמך זה ולשלוח אותו בהתאם להנחיות הרשומות בו.

  • לקוחות שיבטלו את המנוי יהיו זכאים להחזר כספי בהתאם ליתרת החודשים שלא נוצלו.
    החישוב יתבצע כך:

    • מסכום המנוי הכולל ששולם ינוכה הסכום עבור החודשים שנוצלו בפועל.

    • חישוב ערך החודש יתבצע לפי מחיר מנוי חודשי.

    • במידה והלקוח השתמש ביותר מ-3 חודשים, יחושב ערך החודשים שנוצלו לפי מחיר לחודש במנוי שלושה חודשים.

    • במידה והלקוח השתמש ביותר מ-6 חודשים, יחושב ערך החודשים שנוצלו לפי מחיר לחודש במנוי חצי שנתי.

  • החזר כספי לא יינתן בגין חודשים שכבר נוצלו, גם אם נוצלו חלקית.

bottom of page